Oferte

Oferte

1. Ce este Portabilitatea numărului sau MNP?
- Portabilitatea numărului este procesul care îţi permite să-ţi păstrezi numărul de telefon, atunci când decizi să treci de la un operator mobil la altul, adică atunci când decizi de a-ţi schimba viaţa spre mai bine cu Moldcell.

2. Dacă vreau să-mi portez numărul la Moldcell, trebuie să mă adresez, întâi de toate, la operatorul meu?
- Nu e nevoie să mergi la operatorul tău. Când decizi să migrezi, poţi veni direct la Moldcell. Noi vom avea grijă de toate procedurile necesare şi te vom informa despre cum are loc portabilitatea.Imediat ce semnezi cererea de portabilitate la Moldcell, contractul pe care l-ai încheiat cu operatorul tău anterior, se consideră automat anulat. Totuşi, când migrezi la Moldcell, vei avea de semnat un alt contract deja cu Moldcell, prin care vei accepta toate avantajele pe care ţi le vom oferi. Imediat ce semnezi cererea de portabilitate la Moldcell, contractul pe care l-ai încheiat cu operatorul tău anterior, se consideră automat anulat. Totuşi, când migrezi la Moldcell, vei avea de semnat un alt contract deja cu Moldcell, prin care vei accepta toate avantajele pe care ţi le vom oferi.

3. Cum are loc procesul de portabilitate?
- Procesul de portabilitate începe cu decizia ta de a-ţi schimba viaţa spre bine cu noi şi cu cererea de portare, pe care o poţi completa în orice reprezentanţă Moldcell. Doar deţinătorul numărului poate semna cererea respectivă, o singură dată şi la un singur operator de telefonie mobilă. Eşti liber să alegi ziua şi ora portării, iar noi te vom in forma, când trebuie să schimbi cartela SIM. E foarte simplu şi îţi va aduce multe avantaje ;)

4. Cum vor afla prietenii mei despre faptul că eu am trecut la alt operator?
- De fiecare dată, când prietenii tăi te vor suna, aceştia vor auzi un semnal sonor despre faptul că tu deja eşti parte a celei mai moderne reţele. Ei vor auzi acest anunţ de fiecare dată, până în momentul, în care vor decide să ţi se alăture şi vor trece şi ei la Moldcell. În plus, poţi oricând afla dacă numărul care te interesează a fost portat sau nu, prin apel la Serviciul Clientelă.