MOLDCELL 5 ANI – PARTE DIN VIAŢA TA
Pe data de 27 aprilie 2005, în incinta hotelului Dedeman Grand Hotel, compania MOLDCELL a organizat o conferinţă de presă cu prilejul aniversării a cinci ani, cu tema: „MOLDCELL 5 ani – parte din viaţa ta”.
Pe data de 28 aprilie 2005, operatorul de telefonie mobilă MOLDCELL îşi sărbătoreşte frumoasa aniversare de cinci ani de activitate comercială pe piaţa din MOLDOVA. Vârsta este mai mult decât semnificativă – 5 ani de activitate înseamnă 5 ani de lucru în echipă pentru a oferi comunicare de calitate şi a servi clienţii în mod optimal.
Odată cu apariţia sa, MOLDCELL a revoluţionat piaţa de telefonie mobilă din Moldova, făcând comunicarea mobilă accesibilă şi diversă sub aspectul serviciilor şi produselor. Pe parcusul a 5 ani MOLDCELL a implementat 33 de servicii, dintre care 19 servicii, bazate pe tehnologii avansate, 5 dintre ele sunt oferite pană în prezent în exclusivitate: CallNotes, Meniul informaţional ALOCARD, Alo +, MMS, MMI.
MOLDCELL se implică activ în viaţa comunităţii moldoveneşti, aducând partea sa de contribuţie la dezvoltarea societăţii noastre. Astfel, compania a susţinut mai bine de 50 proiecte social-culturale, dintre care Festivaluri Internaţionale de anvergură, concerte, proiecte de agrement care au menirea să “coloreze” viaţa comunităţii.
MOLDCELL este o companie orientată către clienţii săi. Această afirmaţie constituie drept motto exemplificat prin circa 70 campanii promoţionale şi oferte personalizate, în cadrul cărora clienţii au beneficiat de premii şi bonusuri.
În pragul aniversării sale de 5 ani, MOLDCELL a pregătit noi produse, oferte şi promoţii care vor surprinde în mod plăcut clienţii.
1. ALOCARD – pachet Multimedia.
MOLDCELL face tot posibilul, ca absolut toate categoriile de abonaţi pe care îi are să beneficieze de servicii tehnologice avansate, să simtă din plin plăcerea comunicării moderne. Noul ALOCARD multimedia se deosebeşte şi prin design original, dimensiunile fiind ajustate pe potriva buzunarului clienţilor. Noul produs ALOCARD include 25 de impulsuri şi 5 MMS. Pentru 39 lei (incl TVA), clienţii îşi vor lărgi spectrul de comunicare, atât prin apeluri voce, cât şi prin imagini policromice, fotografii sau jocuri.
2. FRIENDS & FAMILY – viziune nouă, abordare nouă.
Din 1 mai, MOLDCELL lansează serviciul Friends&Family într-o nouă formulă: fără plată de abonament lunară, fără semnarea documentelor adiţionale. Friends&Family va oferi utilizatorilor ALOCARD şi abonaţilor Fantasy posibilitatea de a vorbi cu 3 abonaţi MOLDCELL la preţ redus. Friends&Family permite crearea listei de numere importante, formată din 3 numere de telefon, iar apelurile către aceste numere vor fi tarifate cu reducere de 50%. Friends&Family este primul serviciu GSM în Moldova, gestionarea căruia se face prin intermediul unui meniu interactiv, uşor şi comod de utilizat. Tarifarea se va face odată cu prima definire a listei, 10 impulsuri/12 lei (incl. TVA) şi pentru ulterioarele modificări ale listei. Acest serviciu funcţionează în baza tehnologiei USSD, fapt care permite clienţilor să îndeplinească toate operaţiunile de vizualizare, creare, modificare şi ştergere a listelor de sinestătător, direct pe mobilul lor. Culegând codul de acces, *123#ok, clienţii vor introduce setările necesare cât de des vor dori pentru a fi aproape de cei dragi. Serviciul Friends&Family permite să fii aşa cum eşti.
3. FUN X – o nouă viziune a unui serviciu popular.
Titlu de lider în implementarea noilor tehnologii, purtat de către compania MOLDCELL, este unanim acceptat. Operatorul introduce pe piaţa din Moldova tehnologii avansate, pentru că doreşte ca clienţii săi să beneficieze de tot ce-i mai bun, de tot ce-i modern şi se bucură de popularitate pe pieţele de telecomunicaţii occidentale. În această ordine de idei, MOLDCELL ajustează o seamă de servicii la noile tehnologii, făcându-le performante şi competitive. MOLDCELL prezintă serviciul FUN X într-o lumină nouă – conţinut nou, bazat pe tehnologii noi, tarifare inteligentă. Prin serviciul Fun X de la MOLDCELL, clienţii vor putea încărca pe telefonul mobil nu doar melodii monofonice şi imagini alb-negru, ci şi melodii polifonice, imagini policromice, şi !!!! în premieră în Moldova – jocuri JAVA! Mai mult decât atât, funcţionând pe baza tehnologiei WAP-GPRS, viteza de transfer date este mai mare de 50 kbps. Tarifarea este inteligentă şi accesibilă: diferenţiată în dependenţă de conţinutul solicitat şi se efectuează per SMS de solicitare. Serviciul în noua versiune va fi accesibil pe piaţă, începând cu primele zile ale lunii mai.
Cu Fun X de la MOLDCELL eşti modern, special, în toată ziua altul.
4. FAIR GAME – Găseşti cuvântul “MOLDCELL” şi primeşti PREMIU
Compania MOLDCELL se distinge prin creativitate şi originalitate atunci, când lansează noi promoţii. Nici de astă data, compania nu va dezamăgi clienţii. În perioada 5 mai – 20 iunie 2005, toţi clienţii MOLDCELL sunt invitaţi să ia parte la jocul – cu genericul „Găseşte cuvântul MOLDCELL şi primeşte PREMIU”. Mecanismul jocului:
1. Procuri un produs cu sticker
2. Răzuieşti 8 pătrăţele din 10 disponibile
3. Găseşti cuvântul MOLDCELL din cele 8 litere răzuite
4. Câştigi un premiu, care constituie 50 % din valoare produsului procurat.
Ex: Dacă aţi procurat o cartelă de reîncărcare A900 cu sticker şi aţi găsit cuvântul „MOLDCELL” din cele
8 litere găsite, obţineţi un premiu în valoare de 450 impulsuri.
Dacă aţi procurat un produs Fantasy cu sticker şi aţi găsit cuvântul „MOLDCELL” din cele 8 litere
găsite, premiul constituie 25 minute în reţea.
Toate premiile constituie impulsuri sau minute de convorbiri care vor fi transferate săptămânal pe conturile GSM ale abonaţilor câştigători. Pentru a obţine premiul, toţi câştigătorii trebuie să prezinte produsul cu sticker în cele 5 MOLDCELL Centers amplasate la Chişinău, Bălţi, Cahul.
Jocul este cu adevărat transparent, cu şanse egale de câştig, pentru că fiece sticker este câştigător. Rezultatul poate fi aflat pe loc şi verificarea şansei de câştig poate fi realizată imediat. Participarea în joc nu necesită plată adiţională. Preţul produselor cu sticker rămâne neschimbat.
5. CALL CENTER 24/7 din 28 aprilie 2005
Şi pentru că Moldcell îşi tratează cu respect abonaţii şi doreşte să-i deservească într-un mod optimal, serviciul de relaţii cu clienţii prin telefon (444) va lucra 24 ore, 7 zile pe săptămână. Astfel, MOLDCELL este gata să dea răspuns la întrebările clienţilor săi non-stop, atunci când ei au nevoie.
MOLDCELL îşi marchează jubileul cu realizări frumoase şi cu oferte pe gustul tuturor. Strategia companiei şi-a demonstrat viabilitatea. Orientarea către clienţi, elaborarea serviciilor şi produselor personalizate, implementarea tehnologiilor avansate – aceste criterii diferenţiază compania pe piaţa de telecomunicaţii din Moldova, îi poartă succes şi îi aduce popularitate printre clienţi.
Compania consideră că anume Clienţii MOLDCELL sunt cei care inspiră echipa de manageri şi angajaţi să fie performanţi şi competitivi. MOLDCELL felicită clienţii şi le mulţumeşte pentru cei 5 ani de loialitate şi succes.
La conferinţa de presă a fost prezentă întreaga echipă managerială, în frunte cu Managerul General MOLDCELL, dl. A. Halim Ateş, fapt care a confirmat încă o dată spiritul puternic de echipă şi unicitatea în abordarea business-ului, caracteristici fireşti companiei MOLDCELL.